Rabu, 16 Disember 2009

tau maksud sabar x???

actually, kejadian ni jadi pagi tadi.,kisahnya bermula kat wisma negeri,melaka.aku dengan patuhnya mengikut arahan mama aku gi amek borang jawatan kosong untuk akak ipar aku n akak aku.

setibanya disana, terperanjat beruk aku sbb ramai sangat umat manusia kat situ.penuh satu floor. so, aku pun dengan slamber masok la memana line yang kaunter buka jam 8.45pg.ok..then..org strat tolak tolak. dah macam ada jualan murah la plak!

memandang kan pagi tu aku bangun dengan hati yang senang n gumbira, so aku x adalah memarah org.!:)..senyum beb.tp dah strt panas!

jam 9.30 pagi, dapat la aku 2 ketul borang kosong.ok.puas ati.so, nak keluar la dari umat manusia yang masih membanjiri floor tu.

x sampai 2 langkah aku bergerak, ada lah sorang minah ni telah menSPOILKAN mood aku.memang cam saje je carik pasal kan?ada ke patut die tolak belakang aku sangat sangat kuat??seb baik aku x tersembam jatuh.perh..kalo x mau malu aku kat situ.

dan kerana itu jugaklah mulut aku pon tetibe macam petir."eh akak..reti sabar x??yang tolak tolak nie pesal???"muka dah ala ala singa dah.pastu aku sambung lagik.."bawak bawak lah besabar.jgn nak nolak nolak!!"

aku rase suara aku time tu sgt lah tinggi.huhu..malu kot minah tu..lantak pi lah..yg pasti..after aku sembur die..trus die x tolak aku dah..good rite???:D

so, pada korang-korang, jgn la jadik cam minah tu. orang lain pon nak cepat gak.bukan kita jer.hormatilah, org lain.:)

14 ulasan:

Qistina Fahimi berkata...

jie jie rock!!
bangge ader kawn cam ko.
hehe..

langkah kaki.. berkata...

haha..sometimes kene jadik cmtu...sabar ader batas kot..:P

ACAP berkata...

barannye...gigit je pompuan tu

mira arifin berkata...

alamak..garang nye jiji..takotttt...hahahaah..pdn muka akak tu..sape suh main tolak2..kalo dia tolak ak,ak tolak dia balik smpai jatuh...hehehehhe....

Precious berkata...

Uuuu ... garangnya ko. Takotttt!

hans berkata...

haha
bgus2
biar dia rasa

Kuwe berkata...

ala u garang nye u.

takotnya i.takpe..i penyabar gitu.auw.

langkah kaki.. berkata...

acap --> er..gigit??iyerks...haha..x lalu la..:P

mira -->sape lagik ganas nei??ko kot..hehe

precious --> garang betempt..

kuwe -->u takut i peduli ape..lalala~~

mira arifin berkata...

ak ganas?huh..takde mknenyer..i sopan dan santun tau..kalah u...awwww..hahahahaha..terasa jijik sbntr..:P

min berkata...

huhuuu
tu la psl kdg2 ade org x fhm perkataan sabar kan
paling hangin klu elok2 beratur
tibe2 de org potong line
mmg pantang betul
hehehee

Tanpa Nama berkata...

garangnya
ni aku suka ni
heehe

langkah kaki.. berkata...

min -->yerp..betol tu min..tp yg paling sedey..minah ni muke cantek..tp attitude x cantek..ish ishh

ah fatt--> ko suke??jap jap..;)malu i..hahahaha..:P

Adila Ady berkata...

wohhho...garangnye Jijie.kalau saya dah tak berani tu..hehe.tp tu r..kadang2 kita kena tegas dan berani,barulah tak kena pijak..or tak kena tolak..tahniah2,anda betul2 berani..hehehe

Al Fateh berkata...

wakakaka...berhati hati d jln. raye