Jumaat, 23 Disember 2011

hasil jalan jalan hujung minggu


yey. aku dah start cuti. best best. tapi jangan nak best sangat la kan. ni cuti study week =_=' . harap maklum yer. sile study untuk final exam. aku start final 4/1/2012. tahun depan. lambat lagik. hehe.

ok. bukan tu yg nak aku story. hari ni aku sekadar nak share sekeping dua gambar yang telah di snap time aku jalan jalan amek angin sekitar melaka hujung minggu er..beberapa minggu lepas. lama dah actually. tapi, ni baru sempat untuk edit siket and up..soo..jum layan. zasss..


*
*
*
*

model mencantik gambar...atau aku amek cantek?? kekeke ^_^


mereke sangat sporting.


dah macam poster filem pon ade...

model : izni dan lutfi
taken by : ^_^
d90 - 50mm
location : kg. portugis


awesome!! MELAKA sangat cantek ^_^

taken by : flamebone
d90 - lense luper
location : dataran sungai melaka


er...lutfi dah macam ghost dah..sedang mengejar seseorang...:D

model : eza n lutfi
taken by : ^_^
d90-50mm
location : bangunan merah, banda hilir

maka, itu sahajalah gambar gambar yang mampu untuk aku up dalam blog nei. =) x cantek mana bagik profesional photographer. tapi bagik aku, tu pon dah cukup bagus aku reti snap gambar. haha. thanks kepada yang sporting dalam berposing. sayang korang. =)
tunggu nanti *entah bile* untuk aku up gambar hasil kerja aku gune aqualomo plak. =D

7 ulasan:

Fatt berkata...

gmbr kapel tu cantekk...jeti tu klasik. bole diasah lagu. tapi jie mmg suka amik gmbr org ye?

mmg susah nk amik gmbr org but i like those. ada cerita :)

Fatt berkata...

*lagi

bukan lagu. typo. haha :P

Unknown berkata...

kak jijie syg, muka sy sgt buruk oke. n eza nak pic laen. yg eza sorang tu. ada pic yg flamebone ambik yime kat river cruise tu. ):

Lily Riani berkata...

nice couple pics. kudos!

cEritA kU berkata...

snap pic jeti kat ner?

langkah kaki.. berkata...

sis fatt :
heee. tq. terharu. yerp. jie mmg suke amek gambar org rather than scenery.. tp kalau org lain yg amek pic scenary..jie suke la..:P actually jie x reti amek sgt..tu je..:P x nampak hidup pic tu kalau jie yg amek. :P

langkah kaki.. berkata...

eza :
eza sayang..nnti jijie up yg lain yer..tgu habis finall..:)

sis lily :
ngee..tq..but? kudos itu ape?? =_='

ejump :
jeti kat kg portugis..:) nice kan? jgn kate u x pernah sampai sane lagik?