Khamis, 27 Januari 2011

CNY break.

cny break sudah pun mula. elok pulak tu cny break aku sekali dengan cuti mid sem. haih. apa pulak program cny break ni? macam x ada je. so, aku bakal boring duduk umah ngan akak aku. on 2/2/2011, yakni hari rabu, mama aku akan bertolak ke kelantan dengan along satu family. bukan aku x nak ikut, tapi, kereta dah penuh. napa aku x nak bawak kereta sendiri?alasan duit! keh keh. tapi memang betul pun, sebab skang duit tengah pokai. awal tahun kan, so memang banyak pakai duit. nak beli baju sekolah anak. makan pakai anak.eh? aku ada anak ke?? ^_^

berbalik pada pogram cyn break, mama aku pergi kelantan till 5/2/2011. lama tu. mati kebosanan duduk rumah. haih. akak aku patut ada pogram. tapik macam x jadi. nampak gaya macam kene tolong dia buat kerja master dia. eh apa da?? aku pun banyak kerja untuk projek sem ni nak kene siap. keh keh. alasan lagi sekali olei jijie!.^_^. kalau tiada aral melintang, hari sabtu cny tu, aku n member2 yang lain berhajat nak gi gunung datok..jum jum. hik hik. mentang mentang lah dah lepas pantang 6 bulan, kerja kau kejar bukit bukau + gunung ganang ye jijie??

p/s : ingat nak berholiday ngan pakwe. ceit. pakwe bz kalah menteri. kene la terima. T_T

4 ulasan:

aisyahsafuan berkata...

dah ada PAKWE.woww!

Tanpa Nama berkata...

wah2 bukan main lagi die...
pakwe bz ek??? so jom la keluar ngan sy...
sy tk bp bz sgt... :p

Tanpa Nama berkata...

sape pakwe 2?p'kenal kn sikit.

langkah kaki.. berkata...

aisyah - :D
tanpa nama - sapekh korang berdua??nak kenal meh jumpe aku..lalla~~