Khamis, 20 Januari 2011

r.i.n.d.u

rindu bakal terubat...keh keh. jangan pikir bebukan. aku maksudkan rindu nak mendaki bukit n gunung la. haih.

dah dekat 6 bulan aku berehat dari aktiviti mendaki gunung akibat daripada jatuh melotot ketika turun dari gunung arong,mersing. disebabkan jatuh tu, tisu lutut aku terkoyak sedikit dan perlu berehat selama 6 bulan lamanya atas arahan doktor pakar n dipersetujui oleh mama aku sendiri. T_T. sadis sungguh. makanya, bulan ni adalah bulan terakhir aku berehat dan aku dah pun memulakan aktiviti seperti berjogging bagi mendapatkan stamina aku balik. =). dan esok iaitu 22/1/2011 , rindu aku pada mendaki akan terubat kerana aku akan mendaki bukit tabur.

bukit bukan sebarang bukit tau. rasa naik dulu baru tau susah x susah. =). lepas-lepas ni, aku akan kembali aktif semula dengan aktiviti aku seperti dulu. =).. doakan kesehatan n keselamatan aku yer. cuak pulak sebab dah lama x mendaki.=P

4 ulasan:

tatiana berkata...

gO jijie gO!!! juz take care dyr..^^,

cEritA kU berkata...

hati2 k :)

Tanpa Nama berkata...

ingat lah org tersayang

JieJie berkata...

kak taty - tq a lot my dear..:)

ejump - thanks ok..:)

tanapa nama - sgt ingt..