Jumaat, 26 Ogos 2011

22 years old


birthday kali ni jatuh pada bulan puasa. tepat 20.08.2011, genap umur aku mencecah 22 tahun. still young okes. =) alhamdulillah...sampai hari ni aku asih diberi peluang oleh Allah untuk meneruskan kehidupan aku. x tau la akan datang macam mana. aku berdoa agar umur aku dipanjangkan Allah. tapi, dah 6 kali la maknenye birthday aku x disambut oleh arwah ayah. herm ='(

kat rumah, birthday aku disambut sehari awal. means 19.08. sebabnye, malam nye tu abang aku nak balik umah mak mentua die. so die celebrate awai. tu pon
aku x sangka.

sebenarnya, on dat day, aku kuar berbuka ngan bff aku. oleh kerana keluar pon dah 6.30ptg, mama bagik permission untuk balik lewat. tapik, baru jam 8.45mlm, aku dapat call dari akak, soh balik rumah atas alasan nak tunjuk kat aku beg baru mayyah (anak buah aku).

K : adik. kat ne?
G : kat jusco lagik.nape?
K : ni nak tunjuk beg mayyah. balik la.
G : ha??ala, nantila adik tengok.
K : ish. along nak bawak balik beg mayyah balik kl nanti. cepatlah.
G : herm. yela.tapik kul 9 k? (berat hati padahal nei)
K : ok.

memang x predict paper pon. so, berat kaki nak langkah balik. tapi still balik. sampai rumah, semua macam x der paper. akak dalam bilik. along bz kemas barang. aku nak panggil akak. pintu bilik tutup. ok.itu memang kebiasaan die. so, baru nak gi
kat mama, akak kuar bilik.taraaaa......

nyummy. 1 box of donut.(12 pcs) wif a candle. waaaaaaaaaaaaa..terharu!

ok. donut is one of my favourite. =)...thanks sis..love u soooooooooo much! thanks mama. thanks along, kak long, sayang semua!! sayang sangat. =').

dalam jam 11.30mlm, bff aku yang tadik berbuka sama datang depan rumah. aku ingat ade paper. rupenye nak wish birthday. Dayah ,shepa, azrin. thanks dear. and, dorang ade bagik present. ok. sangat priceless. time dorang wish tu pon, aku dah spechless. terharu yg amat. korang mmg best! =)

novel ketika cinta bertasbih. dah lama carik finally dapat as present!

birthday kali nei jugak adalah birhtday kali pertama aku ada si pakcik. huk huk. birthday die 22.08.2011. oh..so close! awal2 die dah habaq mai kat aku 1 perkara.

B : birthday dekat2, so x yah nak celebrate2.. x yah nak surprise2.. *sambil buat muke serious*
G : hah?? T_T habis tu? *muke x puas ati*
B : kite celebrate sekali arung. senang. jimat. *buat muke kerang busok*
G : hah? (dlm hati..gile x romantik die nei) T_T

even x der surprise2, tapi hadiah die dah cukup surprise..:).. thanks a lot dear. love u soo much..



1 ulasan:

Fatt berkata...

happy belated birthday...sis baru tau. maaf terlambat wish..

semoga thn ni lebih bermakna dari tahun sebelumnya, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yg baik & keceriaan :)