Khamis, 21 April 2011

penat lelah yang terbalas.. =)



menghembus nafas kelegaan. alhamdulillah. =).. finally terbalas jugak penat lelah aku n Amal (team mate aku) dalam siapkan projek. pada awal nya banyak jugak la aku merungut kat amal sebab kami bekerja 2 org je yang sepatutnye ade 3 org. tp tulah. ada hikmah seorang team mate aku behenti study. dalam aku mengeluh n marah, amal banyak sabar kan aku. seorang team mate yg penyabar. :). terima kasih ya Allah.

di atas kesabaran dia jugaklah, aku turut sama menjadi seorang yg penyabar akhirnya dan sama2 menyiapkan projek nie. finally we succeed to do it. berjaya mendapat projek terbaik bagi jabatan proses pembuatan. syukur sangat2. :).

thanks a lot jugak kepada pemberi idea nie. tanpa idea die, mungkin kami pon x berjaya nak realisasikan. mohd faridzi jamil abdul nazir. thanks a lot sebab menyumbangkan idea ni untuk saye n da group. :). love u so much..=)

sesuatu yang buat aku cuak. time kami di evaluate oleh panel terakhir which was IR SIVARAO. sapa x kenal die? huh. mengucap panjang aku bile dapat tau die panel terakhir aku. dalam hati "oh man!! mati aku ngan amal nie..napa mesti dia???" kekeke. takut gila la kan. projek kami entah apa2 je la kan. kene plak lecturer yg paling banyak experience dalam project design n development. huuuu.. gugup kami dibuat nye..between. die x marah
pun kami. cume die kelihatan berminat dengan projek kami. :)..thank u sir for ur kindness. ^_^



muka masam akibat semua org amik gmbr kami asyik gegar jerk. T_T


ha. baru nak senyum lebar. :D + tu la amal team mate aku

ok. ni la hasilnya. alhamdulillah. :)

5 ulasan:

_aiza_ berkata...

tahniah my sis + ur team mate...gut job

langkah kaki.. berkata...

thanks a lot sis..wiww...=)..

Seyn Jukey berkata...

congratulations!

langkah kaki.. berkata...

thanks seyn..:)

cEritA kU berkata...

projek apa?mesin tebu ker yg colok unggu tue?