Selasa, 5 April 2011

kebahagiaan milik awak.

dah 3 tahun pun kisah awak dan saya berakhir.
alhamdulillah. kita tetap berkawan.
selama setahun saya dengan awak.
banyak yang saya belajar.
banyak juga yang saya faham tentang awak.
awak seorang yang sangat baik.
seorang yang penyabar.
cuma, Allah itu lebih berkuasa.
kisah kita setakat tu saja.

Alhamdulillah. sekarang, awak dah pun bertunang.
syukur sangat2 n lega saya rasa bila tau awak nak bertunang.
at least saya tau hati awak telah terisi.
kalau x, perasaan bersalah saya sentiasa ada.

to awak:
jagalah si dia.
saya kenal dia jugak. die beganda lagi baik dari saya.
pasal kisah kita, dah lama berlalu.
awak padam la kisah kita tu ya. moga tiada hati yang terluka.
awak seorang yang berhati mulia.
saya sentiasa mendoakan kebahagiaan awak dan dia. =)
amin.

Tiada ulasan: