Rabu, 23 Februari 2011

minggu yang bz....

nak kata bz x la bz sgt.
nak kata free pun x lah free sangat.
banyak benda nak kene submit minggu ni
+
ada 2 test yang kene ngadap.

sekejap ja dah hujung februari.
entah apa yang aku belajar. entah apa yang aku absorb dalam kelas. aku pun kurang pasti.
hari-hari datang kelas. x ada pun yang miss class.
kerjanya main n main.
ada niat nak ponteng. tapi Allah tu maha Berkuasa. mesti niat aku tu akan terbantut.
=)
bukan nak belajar jadi nakal. tapi lumrah remaja. penat sikit je jadi malas nak gi kelas.
even top student pun tau penat ini kan pulak budak x top macam aku..^_^

sem ni, tekanan paling dahsyat bila mana aku kene ambil subjek yang dah aku ambil waktu diploma dulu + kene dapat result yang sama bagus macam diploma dulu. T_T
terasan tekanan yang amat kot. haih.


p/s : aku nie kuat membebel eh? ^_^ . x pe. bukan selalu pongggg. kan??

Tiada ulasan: