Ahad, 27 Februari 2011

hati...

hati manusia x semua sama. lagikan rambut yang nampak dek mata banyak beza. inikan pula hati yang x nampak dek mata.
ada manusia berhati lembut. ada juga yang berhati batu. dan x lupa yang x berhati perut. banyak kan jenis hati?

aku jenis yang macam mana? entah. kadang kala, aku rasa aku berhati batu. tapi kadang kadang aku rasa aku berhati lembut. mungkin mengikut situasi agaknya.
aku bukan lah jenis gadis-gadis yang suka merajuk panjang-panjang. aku jugak bukan jenis yang minta dipujuk. unless dengan family. tu pun dengan mama aku je.
tipulah aku kata aku x suka merajuk n x pernah merajuk. tu memng tipu! cumanya, bila aku merajuk aku x kan merajuk panjang2 waima dengan pakwe sendiri. ada banyak jugak sebab.

tapi hati perempuan kan. sekuat mana dia mampu bertahan sedangkan dalam hati sendiri berkecamuk? merajuk? sakit hati? kalau dah nama perempuan, jangan berlagak nak punye hati sekeras batu. tapi tu lah aku. T_T". ketawa aku. gembira aku. merajuk aku. menangis aku. sakit hati aku. marah aku. biarlah aku simpan sendiri dalam nota hidup aku.

Tiada ulasan: