Rabu, 6 Januari 2010

JiJiE perlukan bantuan korang!!plzzzz

firstly...nak ucapkan terima kasih byk2 sebab alert pada entry nei..
seriously..aku perlukan bantuan semua yang ada...

problem aku adalah...
apakah product yang seswai untuk aku hasilkan as a projek?
tema projek adalah "emergency product".
apa-apa sahaja asalkan benda tu diperlukan sgt2 ketika emergency...
aku dah x der idea..coz..idea aku sume ditolak mentah2 oleh supervisor aku..
:(...katenye
"x ekstream n x telampau emergency"...
so..aku perlukan idea korang..ape sahaja idea korang pasal emergency product lei la korang post kat aku...
nie pon emergency sgt aku nak gune..:D..maseh yer korang..jasamu dikenang..:)

12 ulasan:

erna berkata...

a detector. yang kalau remote hilang, kita blh miss call. kalau notes hilang, boleh detect. yang kalau rantai hilang, dia jadi compass tunjuk kat mane. yang kalau kawan2 kat melaka pergi ronggeng, dapat bgtau kita.;p

langkah kaki.. berkata...

hahahahah....kengkawan gi ronggeng gune la friend finder..kan senang..:P..nway..thanks for the idea...ader idea lagik..bitau la yerk..:)

Kuwe berkata...

haa.
aku dah bg idea aku kat esah.
so da abis idea.

babai.
kih.

langkah kaki.. berkata...

kuwe -->aku dah tgk dah idea ko..lalal~~~

aisyah berkata...

otak saya bukan otak engineering.
nk tanya makanan ni
sehat xsehat boleh la..ok?
:D

eza2odette berkata...

idea detector sgt bagus. kalaulah boleh mescoll kunci..kan?kan?


sy harap dpt bantu. tapi buat masa skrang sy buntu. hehehe..nnt sy dtg lagi kalau ade idea yehh.hiii..

Al Fateh berkata...

aku de le skit idea nak kongsi yang di ilhamkan oleh kes2 eksiden kat msia neh...

1st alat yang bole detect tayar yg nak meletop...so seblom tayar meletop pemandu bole slow kan kendraan n tayar tu bole la mletop dengan semat n slamat...

2nd alat yang bole betolkan kendraan yg tebabas...contohnye kes bas sani ekspres yg eksiden ari tu...bt 1 alat yg bole detect bas tu nak tebabas then die bole betol kan balik posisi bas tu n stop kan bas...kalo bole alat tu siap bole kasik letrek shock skali kt driver tu...bior die segar je smpi ke sudah

last skali ce try bt 1 alat yg bole halau anjing yg kejar kite...alat yg senang kite bawak n murah...kalo ko buat aku akan jadi 1st customer ko sbb aku salu kne kejor dgn. anjing kt umah aku neh...stupid dog

fara berkata...

henpon?
penting gle klo tersesat sorang2 dlm utan!

:P

erna berkata...

takpe, erna tetap sygkn awak wlpn pergi ronggeng tanpa saya. da lupakah kamu, the joy i exude to make you happy? sigh.

2 suggestion:
alat penyepak. kalau ade kawan gedik geleman macam si erna ni, blh automatic sepak.

I tau i patut amek engineering dari dulu wakakakaka.

i'msosupernotcool berkata...

siyes gua xde idea nih.. sori..

langkah kaki.. berkata...

pateh --> thanks for the idea..akan diketengahkan..:D...

pada yang lain..thanks jugak utk idea2 yg lain

erna-->elei..kamu ronggeng di k.l enggak apa2 ya??saye enggak marah pon..:(majuk la gini

Tanpa Nama berkata...

emergency product? pemadam api dalam kenderaan..x banyak yang ada pemadam api dalam kenderaan mereka..so bley lah cipta pemadam api kat tempat enjin atau tempat tangki minyak tu..pada saya amat praktikal dan boleh dikomersialkan.. :) nampak macam x penting bende nie tp in realiti ia sangat penting..aset yang dibeli beribu ribu bole hangus dalam sekelip mate je... hik hik hik...ok jiji? selamat maju jaya :)