Selasa, 31 Januari 2012

lepas gian di shah alam


19/1/2012 - 21/1/2012 : 3 hari aku spent day kat shah alam. tapi spent day aku x kemana pon. dok lepak rumah member aku jer. hari ke dua aku kene senggogot. itu memang x best. membantut mood aku nak jalan-jalan. so, meringkuk je la dalam bilik. petang nye tu baru la aku ade mood nak kluar.
dah alang-alang keluar, aku pun macam nak lepas gian, aku ajak la member aku gi shah alam extream park. buat apa? haaa.. ape lagik. wall climbing lor, :D tapi, nak jadi cerita, kami kesana bukan dengan proper attire. errr. x berbaju sukan la. aku pakai jeans + blouse okeh! itu memang x bolei terima. tapi, kerana nak climb, aku redah je la kan..:D..
kat sini, 3 kali climb= rm10 or 2jam=rm25 .... route kat sini ikut level... dari level 1 - 7 yang aku pasan pastu level pro..errr..tu aku x mampu la.. yang belay aku perempuan. so, aku x lah segan sangat. memang aku have fun la sepanjang kat situ. jum layan gambar aku 2 3 keping yang sempat di snap. :D
*
*
*
*
*
ok..untuk climb kali nie..aku puas! puas gile sebab dapat lepas sampai level 4! =D insyaAllah. kalau berkesempatan, aku akan sampai lagik ke sana. oh. tengah aim untuk ke rock climbing pulak. jum!

4 ulasan:

Fatt berkata...

lamanya tak update blog..dah sihat ka?

jie, kalau tak penah buat benda ni agak2 bleh jatuh ke? dorg ada kasi training ke klu utk beginner?

Azizan Zolkipli berkata...

Wakjan selalu singgah sini, tapi dok nengok orang manjat ajelah seraya memakan burger + kentang goreng yang dibeli dari kedai makanan segera berhampiran hehehe ...

langkah kaki.. berkata...

sis fatt - alhamdulillah. sehat dah. thanks sis.
hee..jatuh tu x lah..sbb dorang ade jage..jgn risau.. kalau untuk beginner..kene bitau dorang tu first time climb. nnti dorang akan ajar.. =)

wakjan - hehe.. mcd la teww.. x pon burger king. haha. :P . try jum wakjan. bukan slalu. :P

Unknown berkata...

benci benci. hahaha. bawak eza g extreme park SA. hmmmm