Jumaat, 24 Disember 2010

D.I.E.T

wah. topik x leh tahan. huhu. diet. haih. macam mana ni? sepatutnya, orang yang berdiet, target pengurangan berat badan perlulah dari nilai yang besar kepada nilai yang kecil. contoh. dari nak turun 5kg kemudian tinggal nak turun lagik 2 ke 3kg je. tapi, tebalik plak pada condition aku. target nak diet makin jadi besar. ape kes?? macam x turun2 je nilai die. malah jadi besar. haih. nampaknya..naik sem baru nanti hari-hari la aku kene turun jogging. go jijie go!!.
p/s : akibat dok umah makan tido makan tido makan tido! jangan amalkan!

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

heh. macam serupa.

JieJie berkata...

tanpa nama - hehe..ye ker??tp x seteruk saye kot..:P

aisyahsafuan berkata...

kes berat ni.betol betol kes beratt.sebagai roomate nak taknak kena sokong.kena bagi semangat.walaupun dah nak dekat setahun dia pasang angan angan nak kurush!padahal bukan gemok pon jiji ni.sedap buat cubit orang kata.

JieJie berkata...

esah - huhuhu...berat makin naik nie...haih..serious...amboi..sedap buat cubit pl.:D

GG berkata...

jom kurus.
angan dah ada ye esah. kantoi roommate bocor rahsia. dia tak gemuk kot.
kamu gemukkah jiejie?

Tanpa Nama berkata...

Heh. saya lagi teruk kott. tambah tambah bila baru dapat tau orang yang saya minat,dah ada makwe. huh. sadis. kih

JieJie berkata...

gg - jum jum..tu ar. sian esah..ari2 kene dgr roomate die ngomel nak kurus..tp x jugak.:D..gemok loll

tanpa nama - wah..jgn gitu..die tentu2 la dapat makwe..awak jage la badan..nnti dpt pakwe more222 handsome.hehehe

Kuwe berkata...

takyah nak berdiet diet la lilah. azam kau bukan boleh pakai sangat pun.

Tanpa Nama berkata...

Kuwe? esah? mcm kenal jek. hehe. so sweetttt. :)

JieJie berkata...

kuwe - bunguks...kau dah mmg sekeping jgn la bising sini..haih

tanpa nama??woopss..kenal kah???

cEritA kU berkata...

start jog blik lahhh :)