Ahad, 26 September 2010

jiran kuat merapu!

haih.adat berjiran. ada yang OK. ada yg K.O. bukan niat hati nak mengutuk apatah lagik mengata. tapik, kerana sakit hati, ini lah padahnya. wah.macam pantun plak. :P

hidup berjiran dah berbelas tahun. bukan nya baru setahun dua. tapik, baru skarang la kau nak kata tu x boleh. ni x boleh. ape kes? selama nie, semua orang hormat kau. ye la.kau kan tua. semua orang kesian kat kau. simpati kat kau. sebab kau x der anak. sebab kau kene jaga mak bapak yang sakit tenat. tapik, da kau nampak benda tu? aku x der niat nak mengungkit pun

entah sejak bile, parking belakang rumah yang ciput tu boleh jadik sengketa antara kau dengan yang lain. eh?apa kau ingat. jalan blakang tu, kau yang punye??suka suka hati kau nak halau orang parking situ? ha?? dah la tu, kau pegi kutip semua sampah tepi umah kau, kau pergi longgok kat rumah org lain.. eh kau nie..tebiat nak mampos ke ha??pastu plak...kau boleh buat onar ngan mama aku??adahati plak tu nak laga lagakan orang2 kat sini. hak tuih la weh.

WEI!! kalau ye pon kau tension, janganlah libatkan org lain!! damn gile org mcm nie! kau x dapat nak robohkan pondok depan rumah kau, kau wat cam ni plak eh??buat onar kat semua orang taman???kau ingat kitorang suka???

aku pon x tau nak kate kau ni manusia jenis apa. muka santek. tapik otak x der. santek ke kau???keh keh.. sedarlah diri weh..umo kau dh lanjut. rumah kate pergi, kubur kata mari. buat lah baik ngan jiran2. nanti mati senang. ada orang dtg ziarah. kau dah la x der anak. kau x pikir ker? ni kau buat onar. kau nak ke mati sensoang dlm rumah?haish..nasib baiklah kau buat onar ngan mama aku time aku x der umah. kalau x, mmg aku libas muke kau!.

3 ulasan:

cEritA kU berkata...

GANAZ NYER....

Tanpa Nama berkata...

ooo,dpan pondok?rumah 1st dkat simpang jalan tu kan?haha

JieJie berkata...

ejump - dah lama u kenal i kan..
tanpa nama - sapakah ini??????