Rabu, 10 Februari 2010

kelas MIT

right now aku ada dalam kelas MIT.bukan MATI yer..

MIT stands for "manufacturing Information Technology".banyak perkara yang kami kena belajar yang bukan bidang kami.its more about programming. Bermula dengan pengenalan computer macam ketika sekolah rendah dulu, diikuti C++ programming, Microsoft Access , Excel and now html:java:php:Micromedia dreamweaver MX.

huhu..kalau budak IT paham la benda2 tersebut.tapi kami??budak pembuatan.huhu.memang sengal la tahap gaban. skang ni tgh kelas utk html.huhu.semua pon teruja. bagus betol dak2 kelas aku ni. bersemangat waja. aku??ngehh..boleh plak dok metaip kat sini..
sesungguhnya aku dah pening dengan subjek ni. access aku x master lagi, html pon. dulu aku pernah la ade website sendiri. tapi guna front page. ni guna wordpad. maka banyak la coding yang nak dihafal.:).

7 ulasan:

syaf berkata...

woo je...blaja IT...uncle pown IT gak,
unutuk programming bukan makanan uncle...
agak rumit n complicated sebab berman ngan coding..especially bab2 html ni....

fronpage??uncel pown pernah buat website untuk assignment gune tuh...yg lain x pernah test agi

Kuwe berkata...

saya budak kampung.
tak reti benda benda macam nih.
dah la tak pandai.
dreamweaver tuu :p

langkah kaki.. berkata...

uncle syaf -->frontpage simple..x yah pening ngan coding...nie..wordpad..huhu..hadoi..n dreamweaver sama cm frontpage kit.

kuwe --> sudah la kau.x reti la kunun.kalo aku kasi pelempang baru kau tau.dreamweaver?nape?

fara berkata...

untong kalo pandi IT.
Jadi rebutan ble masok alam pekerjaan.

:)

langkah kaki.. berkata...

yer eh farah??ngee....haru biru wo blaja subjek ni..nak nanges pon ade...

songsang berkata...

Macromedia flash..
Banyak kali aku cuba..
Tak paham-paham juga..


http://cikguaziz.blogspot.com/

cEritA kU berkata...

lepas nie dah boleh lah ajar saya plak :)