Rabu, 7 November 2012

entri tertangguh

lame x menaip. semuanya gara-gara busy dengan final year project aku. ='( ni pon dah tunggang tebalik menyiapkan kerja-kerja fyp n sgala maca assignment. =_='.

okes. bukan tu modal aku nak merepek. yang aku nak repekkan adalah berkaitan entri-entri aku yang tertunggak. banyak woo~~~ aku tak pasti since bile. tapi banyak la yang tertunggak nye. antara entri-entri nye adalah : 

1-pulau tioman
2-kota kinabalu
3-bandung
4-air terjun perlus
5-fraser hill (cycling trip)
6-fraser hill (holiday trip) - latest....

nampak kan entri-entr yang berlambak nie??? aku pun x pasti nak mula yang mana.. but insyaAllah.. aku try mulakan by next week. sebab dah start cuti mid sem. *seminggu je pon* >_<  barangkali, akan ade story mory aku yg x detail. kerana lame sangat dah n aku lost memory. x catit ker cek kak??? bukan x catit..tapi, buku catit pon entah ke mana aku humban kan...haih.. ni la penangan FYP. hew heww.. bajet besar je project kau tu. makanya, aku tamatkan repekkan aku sekadar sini sahaja. =D chiow sin chi~~

3 ulasan:

Azizan Zolkipli berkata...

Aduhhhh, Wakjan pun banyak juga trip2 untuk diceritakan. Belum habis penceritaan dalam blog, udah join satu trip lagi lepas satu, satu huhuhu ...

Trip Nov. 2011 pun tak habis2 story mory lagi ni adoyaiiii ...

langkah kaki.. berkata...

haha. tu la. wakjan pon bz.. same2 la kite mmbz kan diri.. ni saye dah nak masuk final sem.. lagik super duper bz.. ='(

Azizan Zolkipli berkata...

Ohh, kamu dah nak habis sekolah dah ? Bagus, bagus ! Cepat2 cari kerja, nanti boleh belanja Wakjan burger bakor besor punya hehehe ...